Thursday, March 8, 2007

よん

Haha, I lost my password to my blog! After ききました everyone's introduction, I moved onto part 2, where I tried to log in to post comments. I've been sitting here for ごふん trying to log in and trying all sorts of different combinations of email addresses and passwords and usernames and such. BUT I GOT IT! Anyways... はるやすみに しますか。わたしは べんきょします。 なに お (I can't figure out how to write the other 'o')  べんきょしますか。はるやすみに わたしは Linear Algebra お と Gateway お と Chemistry べんきょします。I have those three midterms the week after はるやすみ。Anyways, I hope everyone is going somewhere nice and warm!

2 comments:

dragonid4 said...

はじめまして。私もバージニア大学のせいとです。なまえはチャンですよ。どうぞよるしく

あの 三つのテストがんばって。Linear Algebra はたのしいとおもいます。でも、ちょっとむずかしい。わたしはかがくもたのしいと思います。わたしのせんこうはかがくですから。

Hope you still had a good break despite all that studying!

Satomi said...

いろいろな ぱすわーどを つかっていると わからなくなりますよね。もう、わすれないように きをつけてください。